Kemajuan Untuk Semua Bangsa Tanpa Mengira Warna Kulit atau Bangsa di bawah Agama Islam

Instagram

Instagram

Suara Ketenangan

Revolution Ads

Revolusi

9 Jamadil Awal 1431H
Naninu Sakun

Semalam bermacam2 lagi janji manis BN ditaburkan di Hulu Selangor. Perkara yang dah tertunggak dekat 15 tahun oleh kerana ada pilihanraya cepat2 BN tunaikan. Kadang kala rasa elok juga ada pilihanraya kecil ini barulah macam2 benda dapat. Internet berkelajuan tinggi iaitu Ekios juga dapat. Bagustu! Hari ini Kenduri Rakyat pulak dianjurkan oleh BN. Memanglah Kenduri Rakyat apa tidaknya lepasni segala2 barangpun bolehlah naik. Yang peliknya orang Melayu di kawasan pedalaman Hulu Selangorni ada segelintir yang masih tidak sedarke tentang kepura-puraan BN ni.

Tengok saja Manik Urai mana jambatan yang konon dijanjikan walaupun mereka kalah. Apa jadi pada penduduk2 Bukit Pelandok? Mana BN bila orang kampung dok bising tentang insurans kereta dan motor2 lama yang naik lebih 100 peratus? Lihat sahaja BN pandai kata jangan guna surau2 atau masjid atau sekolah2 untuk berpolitik tetapi mereka buat jugak. Lihat sahaja ketelusan SPR yang menjawab bantahan PR tentang pengundi2 yang dipindahkan ke Parlimen lain? Ada 1 lagi kata2 mereka semalam bahawa PR janganlah kata mereka memihak Bn kerana kalau kata macamtu PR takkan menang Pilihanraya lepas lebih 80 kerusi Parlimen. Namun, bila kita yang berotak memikirkan balik apa yang dikata mereka, boleh lah kita katakan merekani juga merupakan lat BN dalam menjatuhkan PR kalau tidak kes di Perak akan memihak kepada PR.

BUKALAH MATA WAHAI PENDUDUK PARLIMEN HULU SELANGOR PANGKAHLAH PILIHLAH CALON PAKATAN RAKYAT. Jangan bila dah jadi tragedi seperti keluarga saya barulah nak pangkah PR. Bagi yang dah pangkah PR pertahankanlah dan bagi yang atas pagar pilihlah calon PR....

ANAK KOMANDO REJIMEN 1

0 Responses so far.

    Followers