Kemajuan Untuk Semua Bangsa Tanpa Mengira Warna Kulit atau Bangsa di bawah Agama Islam

Instagram

Instagram

Suara Ketenangan

Revolution Ads

Revolusi

Malam ni kat tempat aku ada jamuan hari Raya. Namun aku macam tak nak gi jer. Sebab aku rasa nanti aku masuk ke dalam maksiat yang nyata jer. Adakah patut Hari Raya ditambah dengan unsur yang melalaikan seperti hedonism dan maksiat berterusan. Sudahlah tu dijemput pula artis yang tiada nilai nasihat langsung. Sepatutnya dipanggil lah artis nasyid yang memberi lagu nasihat dan bermanfaat pada jiwa kita dalam menyelami maksud Aidilfitri itu. Ini tidak hai pening2. Sudahlah begitu, majlis akan diadakan pada jam 7.45 malam. Adakah patut sahabat seagama rasa. Ini kerana sudah terlalu dekat dengan waktu Isyak kan tak patut. Ni lah yang saya geram sangat kerana terlalu nakkan hiburan yang tiada henti dan melampau serta tiada unsur nasihat ini waktusoalat berjemaah diketepikan. Tak guna betullah. Apa pandangan anda?

0 Responses so far.

    Followers