Kemajuan Untuk Semua Bangsa Tanpa Mengira Warna Kulit atau Bangsa di bawah Agama Islam

Instagram

Instagram

Suara Ketenangan

Revolution Ads

Revolusi

Aku geram sangat hari ni sebab pada minggu lepas aku dapat berita yang kini orang Yahudi telah buat hal lagi di Al-Quds. Kali ini melibatkan polis Israel kerana mereka didapati telah minum arak dan juga berzina dalam Masjid. Aku baling surat khabar tu dan aku benci pada Israel. Namun aku tak dapat berbuat apa-apa pun kerana aku masih belum cukup kuasa untuk melawan mereka. Namun mungkin dengan sedikit kebijaksanaan melalui blog ini aku akan dapat membantu dari jauh. Tapi aku sedih kerana masih ada lagi umat Melayu yang tak sedar diri bahawa mereka itu Islam dan bukannya kafir. Namun aku lihat mereka lebih Amerika dai USA. Mereka langsung tak tahu apa itu Palestin, Al-Quds atau Hamas. Mereka hanya tahu artis Barat dari Syeikh Akmad Yassin. Mereka hanya tahu kumpulan Jonas Brothers dari Kumpulan Hamas. Itu yang aku sedih sangat tu. Dahlah tu, mereka menjadi orang yang paling kuat menentang sebarang perubahan yang aku lakukan sekiranya melibatkan Islam. Mereka ingat kalau pakai kot, Baju, tali leher tu mereka dah maju. Aku tahu tu namun bagi orang yang pakai serban, kopiah atau baju yang lebih Islamik mereka tak bagi. Katanya itu hanya untuk orang tua sahaja. Kita yang muda boleh joli katak. Hai sedih sedih.

INi aku sediakan video untuk hangpa semua. Insafilah diri ok. Man Jadda wa Jadda.

0 Responses so far.

    Followers