Kemajuan Untuk Semua Bangsa Tanpa Mengira Warna Kulit atau Bangsa di bawah Agama Islam

Instagram

Instagram

Suara Ketenangan

Revolution Ads

Revolusi


Nampaknya tak lama lagi akan berlaku peperangan ideologi antara PRO M dan REVO M bagi mendapatkan kerusi di Majlis Perwakilan Mahasiswa UM. Pro M telah dilihat mula menunjukkan taringnya dan ini amat menyukakan hati kecilku. Ini menunjukkan Tuhan amat sayang pada hamba-Nya yang merintih bagi mendapat kejayaan. Aku bukan baik sangat pun, tapi aku menyokong pada kebenaran dan keadilan. Aku tak mahu UM dikuasai puak sekular bodoh yang menolak Islam dari politik. Dahlah bodoh, sombong pulak tur. Sakit hati aku dibuatnya. Aku mengharapkan kemenangan Mutlak PRO M nanti. Walaupun banyak taktik kotor nanti, Allah pasti akan tolong kita. Itu aku pasti. Semoga anta dan anti semua keluar mengundi nanti OK. Pastikan UM dikuasai Islam. Takbir, Allahuakbar.

0 Responses so far.

    Followers